gtag('config', 'UA-126046734-3');

کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری – اجاره کپسول اکسیژن

در این قسمت راجع به کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری مطالبی ذکر خواهد شد. همانطور که در بخش های گذشته بیان شد, کپسول اکسیژن در ظرفیت های مختلفی ارا‌ئه میشود و شما بسته به نیاز خود میتوانید کپسول مورد نظر را تهیه بفرمایید.

یکی از ظرفیت های کپسول اکسیژن که در حال حاضر بیشتر در بازار ایران استفاده میشود , کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری است.این کپسول عمدتا مصرف خانگی و پزشکی دارد . شما میتوانید آن را در اکثر بیمارستان ها , ماشین های  اورژانس و جاهایی که میخواهند از قابلیت حمل آن استفاده کنند ( به علت وزن پایین و کم جا بودن آن ) ببینید. دلیل استفاده ی زیاد از این سایز کپسول ,هم از نظر مقدار حجمی که مورد نیازاست و هم به علت ابعاد کوچک , وزن مناسب و قابلیت جابه جایی که دارد میباشد.

نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که هر کپسول اکسیژن با هر ظرفیتی, حتما باید مشخصات کپسول را که بر روی شانه ی سیلندر درج میشود را دارا باشد که این مشخصات  شامل سال ساخت ( سال و ماه ) , وزن سیلندر (حتی به گرم ) , حجم سیلندر( به لیتر ) , فشار کار , فشار تست, سریال ساخت کارخانه و ایزوهایی که مربوط به آن کارخانه است , کشور سازنده , آرم شرکت سازنده  که نشان دهنده ی  تست معتبر آن سیلندر است , می باشد .

در چند سال گذشته افراد با سیلندر هایی به ما مراجعه می کردند که (بر اساس حدس ما ) احتمالا در ایران به صورت زیرپله ای تولید شده بودند .به این علت که بر روی سیلندر فقط یک تاریخ ۹۴ , یک تاریخ ۹۸ و یک عدد ۱۵ و یک عدد ۲۵ حک شده بود و اطلاعات دیگری نداشت.از طرفی وقتی انتهای سیلندر را نگاه میکردیم مشخص بود این سیلندر به صورت جوشکاری شده است و یک تکه نیست که این موضوع بسیار بسیار خطرناک است .

اگر زمانی با همچین سیلندری برخورد کردید که به نظرتان غیرعادی آمد حتما انتهای سیلندر را نگاه کنید , سیلندرهای استاندارد در انتهای خود تقریبا صافی و انحناهای یکنواختی دارند, اما اگر جوشکاری شده باشند خودتان متوجه میشوید چرا که جای سنگ کاری , سمباده کاری , سنگ فرز( که بعد از جوشکاری میخواهند سطح را صاف کنند) مشخص است.اگر همچین کپسولی را مشاهده کردید حتما از تحویل گرفتن آن خودداری کنید و هیچوقت اقدام به خرید و یا شارژ آن نکنید.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1
سوالی هست در خدمتم؟
سلام. خوش اومدین. در خدمت شما هستم.