gtag('config', 'UA-126046734-3');

کپسول اکسیژن ۵ لیتری – اجاره کپسول اکسیژن

در این قسمت راجع به کپسول اکسیژن ۵ لیتری صحبت میکنیم. کپسول ها ظرفیت های متفاوتی دارند که بسته به نیاز و حجم مصرفی که دارید میتوانید ظرفیت دلخواه خود را انتخاب کنید .

کپسول ها در ظرفیت های ۱ , ۲, ۵ ,۱۰ ,۲۰ ,۳۰ , ۴۰ , ۵۰ لیتری و حتی ظرفیت بیشتر و یا کمتر میتوانند وجود داشته باشند. چیزی که عمدتا در ایران استفاده میشود, کپسول  ۵ لیتری فولادی است.

در کشورهای اروپایی و امریکایی به این دلیل که بیشتر مصرف طبی دارند ,از جنس آلمینیوم و خیلی سبک ساخته میشوند. البته تکنولوژی جدیدی  از ۲۰-۱۵ سال پیش در دنیا مرسوم شده , کپسول هایی سبکتر از کپسول های آلمینیومی در ظرفیت های مختلف ,آنها کپسول های کامپوزیت و نیمه کامپوزیت هستند . این کپسول ها تماما از جنس کامپوزیت و از یک فیبرمخصوص کربنی تشکیل شده اند که مقاومت بسیار بسیار بالایی نسبت به سیلندر های فولادی و آلمینیومی و حتی استیل دارند ,ازماندگاری و عمر بالاتری نیز برخوردارند , همچنین میتوانند فشار کاری بسیار بالایی را نیز میتواند تحمل کند.

همانطور که پیشتر گفته شد , کپسول ها ظرفیت های مختلفی دارند که شما بسته به نیازتان میتوانید از میان آنها انتخاب کنید. کپسول های ۵ لیتری به علت وزن سبک , قابلیت جابه جایی بهتری دارد. کپسول های ۵ لیتری موجود در بازار عمدتا ساخت کشور چین هستند و از چین وارد میشوند. احتمالا در آینده ای نزدیک در ایران نیز قابلیت تولید آن به وجود خواهد آمد .


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1
سوالی هست در خدمتم؟
سلام. خوش اومدین. در خدمت شما هستم.