gtag('config', 'UA-126046734-3');

درباره کپسول اکسیژن برشکاری

در این قسمت راجع به کپسول اکسیژن برشکاری که به منظور استفاده در صنعت برشکاری استفاده می شود صحبت میکنیم.

بیشترین حجم استفاده از کپسول های اکسیژن در صنعت برشکاری دیده میشود لذا دو پارامتر برای در نظر گرفتن این کپسول ها بسیار مهم است : خلوص گاز اکسیژن و مقدار حجم مصرفی , که مهمترین آن خلوص گاز اکسیژن است , هر چه خلوص بالاتری داشته باشید  کیفیت برش بهتر خواهد شد.

همچنین مقدار برش نسبت به حجم سیلندر بهتر خواهد بود,سوال اینجاست که چگونه این اتفاق می افتد؟ هر چه آنالیز اکسیژن بالاتر از ۹۹ درصد باشد کیفیت برش شما بهتر خواهد شد, پیشنهاد ما برای برش با کیفیت خوب, استفاده از اکسیژن با خلوص ۹۹/۵ درصد در کمترین حالت است , اگر چه ۹۹ درصد هم کار را پیش میبرد.اما پیشنهاد خلوص ۹۹/۵ درصد به این علت است که در برشکاری های لیزری و برشکاری های برنامه ریزی شده  که دستگاه های لیزری این کار را انجام میدهند این خلوص از اکسیژن برای استفاده در این دستگاه ها بسیار ایده آل است .

به دو صورت می توانید اکسیژن را تامین بفرمایید. اگر حجم مصرفی تان زیاد است بهتر است از اکسیژن مایع (  با دوار های مخصوص که اکسیژن مایع در آن تزریق میشود به محل آورده میشود و شما میتوانید آنها را به سیستم خط برش تان وصل کنید ) استفاده کنید ,اگر مصرف کمتری دارید می توانید سیلندرها را تک تک به سیستم وصل کنید که کاری زمانبر است. این موارد بسته به مقدار حجم مورد نیاز شما در برشکاری است.

پیشنهاد دیگری که شما میتوانید از آن استفاده نمایید ,  استفاده از پالت های اکسیژن است.پالت مجموعه ای از سیلندر ها است که در تعداد مختلف در یک پک قرار گرفته اند. از ۹ عدد شروع میشود , پالت های ۱۲ تایی , ۱۶ تایی که حداکثر آن است.

این سیلندرها درون پک به یکدیگر پارالل شده ند و در کنار دستگاه برش قرار می گیرند, به جای اینکه بصورت تک تک از سیلندرها استفاده شود و مدام از سیستم جدا و وصل نمایید با این روش به صورت پک  ,طوری که انگار ۱۲ عدد سیلندر را به صورت واحد به دستگاه برش وصل کرده اید استفاده میکنید که در این صورت در زمان , هزینه, سیلندر و شیرهای سیلندر صرفه جویی زیادی میشود .

در نهایت شما میتوانید مقدار نیاز خود را که بطور مثال در روز , هفته و یا در ماه چقدر مصرف دارید را به ما اعلام بفرمایید, در اینصورت ما میتوانیم پیشنهاد های مناسبی در زمینه شارژ کپسول اکسیژن که برای شما هم از نظر هزینه و هم از نظر زمانی  بصرفه باشد ارائه دهیم.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1
سوالی هست در خدمتم؟
سلام. خوش اومدین. در خدمت شما هستم.